EERSTE AZIATISCHE TREND STORE IN NEDERLAND
Op 18 juni 2011 opende Asia Station haar deuren in het historische centrum van Amsterdam. De eerste Aziatische trend store in Nederland importeert speciale geschenken, gadgets en fashion uit China, Taiwan, Japan, Zuid-Korea, Indonesie en Thailand met als slogan ‘the one stop shop for Asian trends’.
PR360 lanceerde een speciale media- en online campagne, die resulteerde in een reeks publicaties in kranten en tijdschriften, online artikelen en tv- en radio-interviews.
Extra online traffic wordt gegenereerd door de website, Facebookpagina en het Twitteraccount. Speciale persberichten belichten exclusieve evenementen zoals het jaarlijkse ‘Asian Food Festival’ als inluiding van het Chinese Nieuwjaar en ‘Lucky Cat Day’ op 18 juni.
PROJECT: ASIA STATION, AMSTERDAM
INZET: MEDIACAMPAGNE; ONTWERP EN CONTENT WEBSITE; FACEBOOKPAGINA EN TWITTERACCOUNT
ASIAN FOOD FESTIVAL, ASIAN TREND STORE, CHINA, FASHION, GADGETS, HOLLAND, JAPAN, LUCKY CAT DAY, PR360, TAIWAN, THAILAND