Jonnie Boer: smaken en wijsheden

In het managementboek ‘Boerenwijsheden’ gaan auteurs Niels van Rees en Tjeerd den Boer in gesprek met het echtpaar Jonnie en Thérèse Boer, de smaakmakers van het toprestaurant De Librije in Zwolle. De zeven Librije-smaken (zoet, zout, zuur, bitter, umami, vet en 3D) vormen hierbij een metafoor voor het gedrag dat tot succes leidt: 25 jaar boerenwijsheden die zich in een High Performance Organisatie bewezen hebben.

In samenwerking met het team van Mediajunkies ontwikkelde pr360 de website van het boek. Daarnaast werd de boekpresentatie in boekhandel Waanders in de Broeren in Zwolle georganiseerd en een promofilmpje geproduceerd.

www.boerenwijsheden.com

 

BOERENWIJSHEDEN, DE LIBRIJE, HIGH PERFORMANCE ORGANISATIE, JONNIE BOER, MANAGEMENTBOEK, NIELS VAN REES, THéRèSE BOER, TJEERD DEN BOER, WAANDERS IN DE BROEREN, ZWOLLE